divendres, de setembre 29, 2006

Tot principi, té un final

Avui és l’últim dia que em puc considerar un Stuttgarenc més. Demà, a aquestes hores ja tornaré a viure en un entorn on hi estic més habituat a viure, l’entorn Badalolotíterrassencgironí. Han estat tres mesos que considero positius, on hi ha hagut moments de tots colors però que en general he tingut suficient temps per veure les coses bones i dolentes que pot oferir una ciutat del sud d’alemanya.Aquest bloc es va crear per donar a conèixer a través del meu punt de vista totalment parcial tot el que m’ha envoltat. Per aquest motiu aquest bloc quedarà en aquest estat de manera permanent, perquè si hi continués escrivint perdria totalment el sentit. No cal posar una incoherència més al món...

Vull agrair primer de tot les visites que he tingut (Lídia, el meus pares, l’Iñaqui, en Jordi en Jaume i la Gemma) i també a tots aquells que heu tingut algun contacte amb mi ja sigui via mail/Skype/Telèfon. I també la gent que ha tingut les ganes, paciència i temps de llegir algun d’aquests 12 escrits que hi ha per aquí baix.
Espero veure-us a tots aviat.

Així doncs, tanquem la paradeta!!!!


Albert.

1 Comments:

At 10:12 a. m., Anonymous Anònim said...

Un gran blog, pensat per una gran persona.....

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home